✅ برگزاری دوره ی مجازی تولید محتوای الکترونیکی در سطح حرفه ای ✅


توضیحات تکمیلی در ادامه ی مطلب ...



✅ مقدمه:
با ورود تجهیزات هوشمند به مدارس، تعداد استفاده کنندگان از برنامه های مالتی مدیا نظیر محتواهای الکترونیکی و بدنبال آن استفاده از برنامه های محتواساز روز به روز در حال گسترش است. بسیاری از معلمان به محتواسازی علاقه دارند اما نمی دانند از کجا شروع کنند و کدام نرم افزار را برای این کار آموزش ببینند چون که نرم افزار های بسیاری در رابطه با ساخت برنامه های آموزشی وجود دارند. قدرتمندترین و با امکانات ترین برنامه ی شناخته شده در این زمینه، برنامه ی ادوبی فلش می باشد که شما در این دوره روش ساخت محتوای الکترونیکی (برای درس ریاضی) را بصورت حرفه ای و تضمینی خواهید آموخت. امید است با برگزاری این دوره توانسته باشیم گامی در جهت بهبود دانش شما عزیزان برداشته باشیم.


1) پیش نیاز دوره چیست؟
الف) آشنایی با ویندوز در حد متوسط
ب) علاقه به محتواسازی

2) برای ثبت نام در دوره چه کاری باید انجام دهیم؟
الف) انتقال مبلغ 119هزار تومان به شماره کارت زیر (همکارانی که قبلاً پکیچ کامل تولید محتوا را دریافت کرده اند این هزینه برای آنها 99 هزار تومان خواهد بود)💰

💳  6037991821808452
بانک ملی - به نام علیرضا پناهی رمضانلو

ب) ارسال مشخصات (نام و نام خانوادگی، مقطع تدریس، استان، شهر، شماره تماس)

پ) ارسال شماره ی پیگیری تراکنش بانکی و ارسال آدرس دقیق پستی به منظور ارسال فیلم های آموزشی و نرم افزارهای مورد نیاز🚚

3) مدت زمان دوره چقدر خواهد بود؟
دوره از 15 فروردین شروع خواهد شد و تا 15 خرداد ادامه خواهد داشت. حدود 48 ساعت زمان خواهد برد تا شما این دوره را با موفقیت به پایان برسانید و اقدام به محتواسازی در حد حرفه ای نمایید. به عنوان مثال اگر شما دوره را از 15 فروردین شروع کرده و به طور متوسط هر روز 3 ساعت وقت بگذارید، در حدود 16 روز می توانید این دوره را با بهترین کیفیت به پایان برسانید. بعد از یادگیری کامل هنوز دوره ی شما تمام نشده و تا 15 خرداد از سوی مدرس دوره پشتیبانی می شوید و به اشکالات احتمالی شما پاسخ داده می شود.
در حالت کلی مدت زمان دوره به خود شما بستگی دارد که فعالیت ها و تمرینات گفته شده را تا چه مدت انجام دهید. ممکن است این دوره را در عرض دو هفته به پایان برسانید و یا ممکن است این دوره را تا یک ماه ادامه دهید. ممکن است در میانه ی دوره برای شما کارهایی مثل مسافرت پیش بیاید که مجبور شوید وقفه ای در فرآیند دوره داشته باشید که در اینصورت بعد از اتمام کارتان می توانید دوره را ادامه دهید. در مجموع شما نباید نگرانی از این بابت داشته باشید.

4) با اتمام این دوره کدام مباحث را یاد می گیریم؟
در پایان انتظار می رود فراگیر بتواند برای بسیاری از مباحث ریاضی محتوای الکترونیکی در حد حرفه ای تولید نماید. این محتوا شامل همه یا بخشی از قسمت های توضیح درس، تمرین، مشخصات سازنده، راهنما و درباره ی محتوا خواهد بود.

5) چرا این دوره در یک کلاس مجازی آنلاین برگزار نمی شود؟
در سال 90 و 91 دوره ی مجازی تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار مالتی مدیا بیلدر و دوره هایی نظیر آموزش ورد و اکسل در یک کلاس مجازی بصورت رایگان برگزار شد که طبیعتاً مشکلات خاص خودش را داشت. مثلاً در آن دوره ها اولاً محدودیتی در تعداد نفرات حاضر در کلاس وجود داشت ثانیاً کاربران باید در زمان مشخص شده در کلاس حاضر می شدند و مطالب ارائه شده را یاد می گرفتند و در صورتی که کاری برایشان پیش می آمد نمی توانستند در کلاس حضور مستمر داشته باشند بنابراین همه ی شرکت کنندگان نمی توانستند دوره را با موفقیت به پایان برسانند. قطع شدن اینترنت و خروج از کلاس و وصل دوباره ی آن نیز از مشکلات اصلی برگزاری چنین دوره هایی بود. بنابراین تصمیم بر این شد تا با برگزاری یک دوره ی کاملاً حرفه ای و منسجم بصورت غیرحضوری و آفلاین این نواقصات را برطرف کنیم.

6) هزینه ی ثبت نام در دوره چگونه است؟
با توجه به اینکه نرم افزار فلش یک نرم افزار محبوب و قدرتمند است و ارائه ی مطالب و آموزش آن مستلزم زمان است هزینه ای که برای آن در نظر گرفتیم 119 هزار تومان است. البته برای همکارانی که قبلاً پکیچ کامل تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار فلش را دریافت کرده اند این هزینه برای آنها 99 هزار تومان خواهد بود.


7) فرآیند اجرای دوره چگونه است؟
شما بعد از ثبت نام و شروع دوره بصورت مسمتر در تلگرام با ما در تماس خواهید بود و طبق برنامه ای که در اختیار شما قرار می دهیم، پیش خواهید رفت. این برنامه بصورت درس به درس خواهد بود و در پایان هر قسمت از شما خواسته می شود تا تمرین های گفته شده را انجام داده و برای ما بفرستید. تمرینات مورد بررسی قرار می گیرند و بازخورد آن داده می شوند. همچنین یک سورس آماده ی تولید محتوای ریاضی هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در آن شما قادر خواهید بود با کمترین زمان اقدام به تولید محتوای ریاضی نمایید.

8) من آموزگار ابتدایی و یا دبیر ریاضی نیستم و همچنین اصلاً چیزی از نرم افزار ادوبی فلش نمی دانم و تا به حال با آن کار نکرده ام. آیا من میتوانم در این دوره شرکت کنم؟
همانطور که در ابتدای این متن هم اشاره شد همین اینکه شما کار با ویندوز را بلد باشید و علاقه به محتواسازی داشته باشید کافیست. در سالهای قبل همکاران زیادی از کشور این دوره را شروع کردند که قبلاً هیچگونه ذهنیتی از این برنامه نداشتند و الان بخوبی می توانند با این برنامه به تولید محتوا بپردازند و برخی از این افراد در جشنواره ی ششم و هفتم تولید محتوای الکترونیکی (رشد) مقام کسب کرده اند.

9) زمان پاسخگویی به سوالات و اشکالات ما از سوی مدرس تا چه اندازه زمان خواهد برد؟
با توجه به اینکه این دوره برون خط (آفلاین) می باشد و مدرس هر زمان آنلاین نمی باشد، پاسخگویی به سوال شما ممکن است از 1 دقیقه تا 24 ساعت زمان ببرد و این زمان برای مدرس محفوظ است. سعی ما بر این خواهد بود که در کمترین زمان به سوالات شما پاسخ دهیم.

10) مدرس دوره چه کسی می باشد و رزومه ی کاری وی در زمینه ی تولید محتوای الکترونیکی چیست؟
مدرس این دوره، علیرضا پناهی با رزومه ی کاری زیر است:
- مجری و مدرس اولین دوره ی مجازی و آنلاین تولید محتوای الکترونیکی در کشور
- مولف کتاب آموزش تولید محتوای الکترونیکی با نرم افزار فلش
- دارنده ی عنوان برترین وبلاگ آموزش ابتدایی کشور در سال 92 (رشد)
- مجری و مدرس دومین دوره ی مجازی و آفلاین تولید محتوای الکترونیکی در کشور
- نفر برتر هفتمین جشنواره ی تولید محتوای الکترونیکی (رشد)
- سازنده ی سی دی های ریاضی یادگار


✅ توضیحات تکمیلی:

1) این دوره مختص همکاران مقطع ابتدایی و دبیران ریاضی می باشد. ✖️➗➖➕

2) همکاران از شهرهای مختلف کشور می توانند در این دوره شرکت کنند. 🇮🇷

3) بعد از ثبت نام در دوره، فیلم های آموزشی به همراه نرم افزارهای مورد نیاز برای شما ارسال می گردد. 📹📀

4) در این دوره ابتدا قسمت مقدماتی و متوسط نرم افزار ادوبی فلش آموزش داده شده سپس محتواسازی برای اکثر مباحث ریاضی آموزش داده می شود. 🖥💻

5) یادگیری مباحث این دوره تضمینی می باشد. 🚀

6) به تدریج، فیلم های کوتاه از نمونه محتواهایی که شرکت کنندگان در پایان دوره توانایی ساخت آن را خواهند داشت در کانال زیر قرار داده می شود. 📽
@electronic_content

7) همچنین برخی از نمونه کارهای همکاران شرکت کننده در دوره ی قبلی در آدرس زیر موجود می باشد:
www.moghanaraz.blogsky.com


✅ برای ثبت نام با شناسه ی زیر در ارتباط باشید:
@moghanaraz


شماره تماس: 09141579775